درخشش سانازسانیا در المپیاد جهانی سرآشپز جوان

درخشش سانازسانیا در المپیاد جهانی سرآشپز جوان

آموزشگاه سانازسانیا به عنوان تنها نماینده منتخب ایران در المپیاد جهانی سرآشپز جوان (2023)، شرکت کرد و توانست در این دور از مسابقات برگ زرین دیگری به کارنامه خود اضافه کند. 
به گزارش خبرنگار سانازسانیا، بهناز زبیری، هنرجوی گلدن‌شف با گذراندن دوره‌های تخصصی در آکادمی سانازسانیا، به عنوان نماینده آموزشگاه انتخاب و برای رقابت در المپیاد جهانی سرآشپز جوان هند حاضر شد.
بر اساس این گزارش، 57 شرکت‌کننده از کشورهای مختلف در این المپیاد به رقابت با یکدیگر پرداختند و جوایز مختلفی به شرکت‌کنندگان منتخب اعطا شد.
این گزارش حاکی است؛ نماینده سانازسانیا با اتکا به سطح بالای کیفی استانداردهای آموزشی دوره گلدن‌شف، موفق شد در این المپیاد به خوبی با شرکت‌کنندگان به رقابت بپردازد و جایزه Sustainable Development Goal تحت عنوان «توسعه پایداری کره زمین» را از آن خود کند؛ یکی از اصلی‌ترین محورهای مسابقه دقت بر همین موضوع بوده است.
شایان ذکر است که این مسابقه یک رویداد بی‌نظیر است که از سال 2015 کار خود را آغاز کرده و امسال نهمین دوره خود را از تاریخ 29 ژانویه تا 4 فوریه 2023 به اتمام رساند؛ طی این سال‌ها استعدادهای زیادی در آن شکوفا شده‌اند. 

نظرات

مطالب مرتبط

میزبانی و میهمانی در مشهد مقدس

نخستین نمایشگاه اختصاصی برندهای برتر صنعت غذا با حضور افتخاری سانازسانیا

خاک سرخ با ساناز مینایی

بسیاری از غذاهایی که ما امروزه از آن‌ها به‌عنوان غذای هندی، لبنانی و یا عربی یاد می‌کنیم، خاستگاهشان ایران بوده.

حضور سانازسانیا در خیریه دهش پور

برگزای دوره‌های آموزش کافی شاپ در موسسه دهش پور

پربازدید‌ترین‌ها